Tutaj wszystko jest genialne począwszy od pierdów głównego bohatera po kadry tego zwariowanego świata. Wraz z upływem lat przestałem mówić o Abe's Oddysee jak o gierce "o śmiesznym ludku", a raczej przypominajce, o tym, że człowiek to jeden wielki produkt, a korporacje doprowadzają do wyniszczania nas samych.
Z platformówek 2d z pewnością jedna z najlepszych.
Polecam zagrać w te:
Bomb Jack 1984 Commodore 64
Super Mario Bros 1985 Nintendo
Wonder Boy 1986
Rainbow Islands 1987
Super Mario Bros/The Great Giana Sisters 1987 Commodore 64
Prince of Persia 1989
Bubble Bobble 1989 (na automatach 1986)
Creatures 1990 Commodore 64, a Amiga 1993
Flimbo's Quest 1990
Turrican 1990
Turrican 2 1990
James Pond 2 1991
Sonic the Hedgehog 1991
Creatures 2 1992 Commodore 64
Another World 1992
Lost Vikings 1992
Zool 1992
Zool 2 1993
James Pond 3 1993
Super Frog 1994
Flashback 1994
Fire and Ice 1994
Furry of the Furries 1994
Oddworld: Abe's Oddysee 1997
Oddworld: Abe's Exoddus 1998
Rayman Origins 2011
Rayman Legends 2013