1. Samobójstwo kochanków w niebiańskiej Amijimie 9/10 <3
2. Sakura no mori no mankai no shita 8/10
3. Milczenie 8/10
4. Skrytobójstwo 7/10
póki co jedynie 4 tytuły jednak na pewno będzie więcej, widać że to reżyser bardzo ciekawy i wszechstronny, szkoda tylko że do końca nie wykorzystał potencjału historii zawartej w "Milczeniu", tak byłoby to drugie jego arcydzieło obok "Kochanków...".