1.Chłopaki z sąsiedztwa 8/10
2.Studenci 7/10
3.Czterej bracia 6/10
4.Rosewood w ogniu 5/10
5.Shaft 4/10
6.Za szybcy, za wściekli 2/10
Ode mnie za "Shafta" ma nie tylko Czarną Szpulę, ale cały zakład krawiecki :) Mega typu, świetne
kino akcji zrobił i oby robił tak dalej.