Genialne kino, niemniej jednak bardzo żałuję, że nie przeczytałam najpierw książki. Tak czy siak, przyznać muszę, że film wyjątkowo dobrze obrazował książkę. Obejrzałam go pierwszy raz kilka lat temu i z chęcią do niego wracam. Za każdym razem wbija w fotel. Wstrząsający i piękny.
Polecam więc "Pozwól mi upaść" ("Lof mér að falla") skandynawski, też na faktach, z pięknym tytułowym utworem w wykonaniu ZOE. Obejrzysz daj znać - czy trafiłem z wyborem propozycji. A jeśli nie widziałaś, to równie dobre (dla mnie bdb.) są: "Drugstore Cowboy" i np. "Candy".
Och. Dziękuję bardzo za propozycje. Już je sobie zapisuję. I z chęcią przygarnę ich więcej.
"Candy" oglądałam. Bardzo dobry.
Cieszę się, że mogłem pomóc i dzięki za expresową odpowiedź. Z bdb., ale znacznie lżejszych filmów. polecam w tejże tematyce (dla mnie 9/10) "Spun" ze znakomitym soundtrackiem i świetną obsadą, a z cięższych naszej produkcji "Że życie ma sens".
Dzięki nawzajem! Po obejrzeniu daj znać czy trafiłem w Twój gust. Jak tak, a zechcesz, to. podpowiem Ci następne tytuły!Obecnie "trawię" "Czernobyl strefa wykluczenia" - obejrzałem, ale wciąż "tam jestem".; świetny rosyjski serial ze znakomitym soundtrackiem! Na cda są 2 sezony "3" niestety po polsku nie ma, póki co...
Robiłam przymiarkę do Czarnobyla, kilka odcinków obejrzałam. Ciekawy. Dziękuję. :)
Od siebie mogę polecić "Code blue", choć to bardzo mocny i dość miażdżący film.